رویه ورود به روسیه در محدودیت های قرنطینه

روسیه در محدودیت های قرنطینه

محدودیت های قرنطینه در دوران کرونا

پس از شیوع بیماری کرونا در تمام دنیا، محدودیت های بسیاری در هر کشور برای کنترل و کاهش شیوع این ویروس خطرناک در نظر گرفته شد. بسیاری از کشورها، پروازهای ورودی و خروجی را به سوی مسافران بستند و تردد در شهر نیز محدود گشت. یکی از کشورهایی که به صورت کاملاً سرسختانه محدودیت های قرنطینه برای کنترل ویروس کرونا وضع کرد، روسیه بود.

یکی از مشکلات دانشجویان و افراد مقیم در این کشور، ورود به روسیه در محدودیت های قرنطینه بود. بر اساس آخرین اخبار اعلام شده در سایت www.studyinrussia.com رویه ورود به روسیه در محدودیت های قرنطینه اعلام شد. در این مقاله از بلاگ ایران پادفک، مراحلی که باید برای ورود به روسیه و شروع تحصیل خود در محیط دانشگاه طی کنید را بیان کرده ایم. با ما همراه باشید.

مراحل رویه ورود به روسیه در محدودیت های قرنطینه چیست؟

اگر شما یکی از دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه های روسیه هستید و برای تعطیلات به کشور خود بازگشته اید، برای ورود مجدد به روسیه در دوران کرونا نیاز خواهید داشت تا بر اساس پروتکل های بهداشتی اعلام شده اقدام نمایید. در غیر این صورت، دولت روسیه، به شما اجازه ی ورود به کشور را نخواهد داد. مراحل مورد نیاز جهت ورود به روسیه در دوران محدودیت های قرنطینه به شرح زیر است.

روسیه در محدودیت های قرنطینه

  • رویه ورود به روسیه در محدودیت های قرنطینه همانند بسیاری از کشورهای دیگر، با جواب آزمایش PCR ویروس Covid-19 آغاز می شود. شما باید حداقل 3 روز پیش از پرواز، تست PCR بدهید که جواب آن منفی باشد. برای ورود به کشور روسیه، ارائه ی پاسخ منفی این آزمایش الزامی است و در صورتی که شما تست منفی کرونا نداشته باشید و یا جواب تست شما برای کم تر از 3 روز پیش از پرواز باشد، مجبور خواهید بود تا به کشور خود بازگردید.

روسیه در محدودیت های قرنطینه

  • در هنگام ورود به فرودگاه روسیه، در گمرک، شما موظف به پر کردن فرم ورود به فدرال روسیه هستید. در این فرم شما به دولت روسیه اعلام می کنید که در چه تاریخ و در چه ساعتی وارد خاک روسیه شده اید. این فرم کمک می کند تا مسئولان اجرای محدودیت های قرنطینه، مدت زمانی که باید در خانه خود ایزوله شوید را در نظر داشته باشند.
  • پس از گذراندن این دو رویه ورود به روسیه در محدودیت های قرنطینه، بر اساس تاریخ ورود خود به روسیه که در فرم ورود اعلام کردید، باید به مدت 2 هفته خود را در خانه قرنطینه کنید. این دو هفته از لحظه ی ورود شما به خاک روسیه محاسبه می شود.
  • پس از گذشت 10 روز از زمان آغاز قرنطینه ی خانگی، شما موظف خواهید بود تا مجدداً تست PCR کرونا بدهید. برای آنکه بتوانید روال عادی زندگی خود در کشور روسیه را آغاز کنید، به جواب این تست دوم نیاز خواهید داشت. پس هرگز انجام آن دقیقاً پس از 10 روز از زمان ورود خود به خاک روسیه را فراموش نکنید.
  • پس از آنکه جواب تست PCR دوم شما منفی شد و دو هفته قرنطینه ی خانگی از تاریخ ورودتان به خاک روسیه به پایان رسید، شما می توانید به صورت حضوری در کلاس های درس دانشگاه خود حاضر شود.

به طور کلی می توان گفت، رویه ورود به روسیه در محدودیت های قرنطینه تقریباً با اکثر کشورهای اروپایی یکسان است. در تمامی این محدودیت ها شما موظف هستید:

روسیه در محدودیت های قرنطینه

  • جواب منفی تست PCR کرونا را در هنگام ورود ارائه دهید.
  • به صورت کتبی ورود خود به خاک آن کشور را اعلام کنید.
  • به مدت 2 هفته به صورت شخصی در خانه قرنطینه شوید.
  • پس از پایان دوران قرنطینه ی خانگی مجدداً تست PCR بدهید.
  • در صورت منفی بودن جواب تست دوم، شما می توانید زندگی عادی خود را آغاز کنید.

در صورتیکه نیاز به اطلاعات کامل تر در زمینه ی رویه ورود به روسیه در محدودیت های قرنطینه هستید، می توانید با مشاوران ایران پادفک در تماس باشید. این مجموعه با مشاورانی با تجربه و کار آشنا در زمینه ی ورود به روسیه و آغاز به تحصیل در این کشور در دوران پانادمی کرونا، می تواند شما را در این مسیر یاری دهد.

دسته‌بندی نشده

روسیهقرنطینهکرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی

دریافت مشاوره رایگان در واتساپ