اخذ ویزای تحصیلی روسیه با 1 روش سریع و مطمئن

ویزای تحصیلی روسیه

چگونه ویزای تحصیلی روسیه بگیریم

کشور روسیه یکی از مقاصد مهم دانشجویی در کشورمان محسوب می‌شود چرا که پذیرش در دانشگا‌های روسیه بسیار آسان است و همچنین کنکور ندارد و همچنین نیاز به دانستن زبان روسی نیست.اما اخذ ویزای تحصیلی روسیه چگونه ممکن است؟

مراحل اخذ ویزای تحصیلی در روسیه

ما روند اخذ ویزای تحصیلی روسیه را به 10 مرحله ساده تقسیم کرده ایم. با دقت در این موارد بهترین شانس موفقیت در برنامه را خواهید داشت.

مکانی را در دانشگاه منتخب خود قبول کنید: تأیید درخواست موفقیت در دانشگاه خود را دریافت کنید و هزینه های ثبت نام را پرداخت کنید.

دریافت دعوتنامه سفر روسیه: دانشگاه شما از طرف شما با وزارت کشور فدراسیون روسیه در تماس خواهد بود. سپس وزارتخانه یک دعوت نامه سفر برای شما ارسال می کند که به عنوان سند پشتیبانی ویزا نیز شناخته می شود.

ویزای تحصیلی روسیه

تکمیل فرم درخواست ویزای آنلاین: به وب سایت رسمی وزارت امور خارجه روسیه مراجعه کرده و فرم الکترونیکی درخواست ویزا را تکمیل کنید.

فرم آنلاین خود را ذخیره کرده و چاپ کنید: اطمینان حاصل کنید که همزمان با خواسته‌ی آنها تغییرات را انجام می دهید و قبل از چاپ دقیق اطلاعات شخصی خود را دوباره بررسی کنید. شما باید یک عکس به اندازه گذرنامه خود را در جعبه برچسب فرم بچسبانید.

ویزای تحصیلی روسیه

جمع آوری اسناد پشتیبان: شما باید چندین اسناد را به همراه فرم درخواست ویزا ارائه دهید ، بنابراین بهتر است اینها را مرتب کنید. در بخش بعدی می توانید لیست کاملی از نیازهای خود را پیدا کنید.

درخواست و اسناد خود را شخصاً ارسال کنید: برای ارائه نسخه های سخت از مدارک خود برای اخذ ویزای تحصیلی روسیه به نزدیکترین کنسولگری روسیه یا مرکز پردازش ویزا مراجعه کنید.

پرداخت هزینه درخواست: قبل از پردازش درخواست شما باید هزینه پرداخت کنید. هزینه آن به ملیت شما بستگی دارد.

منتظر تصمیم باشید: زمان چرخش برای برنامه ها به طور معمول 10 روز است ، اما در موارد پیچیده ممکن است 30 روز طول بکشد. اگر نیاز به تصمیم گیری سریعتر دارید می توانید هزینه اکسپرس اضافی را پرداخت کنید.

سفر به روسیه و گرفتن کارت مهاجرت: در مرز ، از شما خواسته می شود آنچه را که به عنوان کارت مهاجرت شناخته می شود ، پر کنید. مقامات یک قسمت کارت را نگه می دارند و شما قسمت دیگر را با خود حمل می کنید.

ویزای دانشجویی خود را ثبت کنید: باید ویزا خود را ظرف هفت روز از ورود به کشور ثبت کنید. این مسئولیت ارائه دهنده محل اقامت شما است ، اما آنها به یک نسخه از ویزا ، گذرنامه و کارت مهاجرت شما نیاز دارند.

به چه مدارکی برای اخذ ویزای تحصیلی نیاز خواهید داشت؟

ارائه مدارک دقیق و معتبر مهمترین قسمت مراحل درخواست ویزا است. در اینجا لیستی از آنچه مقامات روسی معمولاً درخواست می کنند وجود دارد:

یک سند دعوت نامه سفر / ویزا برای سفر روسیه

فرم تکمیل شده و چاپ شده ویزا

گذرنامه ای که حداقل شش ماه پس از تاریخ انقضا ویزای درخواستی شما معتبر باشد

یک عکس به اندازه گذرنامه (چسب به فرم درخواست ویزا چاپ شده)

جزئیات محل اقامت شما

شواهدی مبنی بر اینکه شما توانایی مالی برای تأمین هزینه های زندگی خود را دارید

گواهی HIV / AIDS که در سه ماه گذشته صادر شده است

سند بیمه نامه درمانی

ویزای تحصیلی روسیه

آیا اعضای خانواده می توانند در روسیه به شما بپیوندند؟

طبق قوانین اتحاد خانواده روسیه ، به همسر و افراد تحت تکفل شما (فرزندان زیر 18 سال و گاهی والدین یا مادربزرگ ها و مادربزرگ های مسن) می توانید ویزای همراه خانواده اعطا کنید.

یک برنامه جداگانه باید از طرف هر یک از اعضای خانواده ارسال شود. اگر به شما عزیزان ویزا اعطا شود ، اجازه کار یا تحصیل در روسیه را نخواهید داشت. طول ویزای آنها از شما فراتر نخواهد رفت.

آیا می توانید هنگام تحصیل در روسیه کار کنید؟

طبق قانون جدیدی که از 4 آگوست 2020 به اجرا درآمد ، دانشجویان بین المللی که در روسیه تحصیل می کنند اکنون می توانند حداکثر 20 ساعت در هفته کار کنند بدون اینکه مجوز کار اضافی را درخواست کنند.

قانون قبلی فقط به دانشجویان بین المللی اجازه می داد که در اوقات فراغت یا تعطیلات خود در تأسیسات دانشگاه خود کار کنند. اکنون ، دانشجویان مشروط به یافتن شغل پاره وقت در خارج از موسسه هستند ، مشروط بر اینکه قرارداد آنها همزمان با تحصیل پایان یابد.

ویزای تحصیلی روسیه

اگر درخواست شما رد شود ، چه می کنید؟

اگر مراحل درخواست را دقیق دنبال کنید ، بعید است ویزای دانشجویی شما رد شود. با این اوصاف ، همیشه یک احتمال کوچک وجود دارد که بتوانید انکار کنید.

مقامات روسی موظف به ارائه دلیل رد نیستند ، اما احتمالاً دلیل این امر این است که شما اسناد ناقصی ارسال کرده اید یا درخواست شما حاوی عدم دقت است.

اگر این مورد باشد ، نیازی به وحشت نیست. تا زمانی که خطاها را برطرف کرده و اسناد درخواستی را ضمیمه کنید ، می توانید مجدداً در نزدیکترین کنسولگری خود درخواست دهید. با این حال ، شما باید هزینه درخواست ویزا را دوباره پرداخت کنید.

روشی سریع در اخذ ویزای تحصیلی روسیه

اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر ویزای تحصیلی روسیه را اخذ کنید،شما نیاز به یک مشاور مجرب و تخصصی در این حوزه دارید که با درنظر گرفتن شرایط شما به شما مشورت بدهد و شما را راهنمایی کند که در مسیر درست گام بردارید.شما می‌توانید در این زمینه به مشاورین تخصصی مهاجرت به روسیه در ایران‌پادفک اعتماد کنید و کار اخذ ویزای تحصیلی روسیه خود را به آن‌ها بسپارید. پس همین حالا سری به سایت ایران پادفک بزنید و با مشاورین و وکلای متخصص مهاجرت به روسیه مشورت کنید.

مطالعه بیشتر: بازاریابی در روسیه

اخبار

زبان روسیویزای تحصیلیویزای روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی

دریافت مشاوره رایگان در واتساپ