همه چیز درباره‌ی اجاره خانه دانشجویی در مسکو در 2024

moscow student house

همه چیز درباره‌ی اجاره خانه دانشجویی در مسکو

یکی از دغدغه‌های تمام دانشجویانی که می‌خواهند در شهر مسکو تحصیل کنند، دغدغه‌ی اجاره خانه دانشجویی در مسکو و هزینه‌ی محل اقامت‌شان است. امروزه کشور روسیه به دلایلی از جمله دانشگاه‌های بسیار خوب و بدون نیاز به کنکور‌ش بسیار مورد توجه دانشجویان بین‌المللی و افراد برای مهاجرت به آن است. ابتدا قبل از اینکه به اجاره خانه‌ی دانشجویی در مسکو بپردازیم بهتر است به انواع اقامت دانشجویان در مسکو و روسیه بپردازیم

انواع اقامت دانشجویان در مسکو و روسیه

اقامت در خانه میزبان –
یک گزینه معمول برای اقامت دانشجویان خارجی ، زندگی در خانواده های میزبان است. گرچه این هزینه ممکن است کمی بیشتر از خوابگاه های دانشگاه باشد ، اما در منازلی که کسان دیگری نیز زندگی می‌کنند،فرصتی عالی برای شما فراهم می شود تا کاملاً در زبان و فرهنگ روسی غرق شوید.و هزینه‌ی این گزینه کم‌تر از اجاره‌ خانه‌ی دانشجویی در مسکو و روسیه است.

خوابگاه های دانشگاه –
خوابگاه های دانشگاه از 500 روبل (7 دلار) تا 5 هزار روبل (780 دلار) در ماه متغیر است و اغلب قیمت آنها ارزان تر از اجاره های خصوصی است. خوابگاه های دانشگاه همیشه دارای آشپزخانه و حمام مشترک هستند. خوابگاه ها مبله هستند ، معمولاً در محوطه دانشگاه و اغلب در نزدیکی کافه ها و اماکن ورزشی قرار دارند ، که البته ممکن است اینگونه نباشد.

با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان خارجی خوابگاه را انتخاب می کنند ، این گزینه ممکن است گزینه های بیشتری برای معاشرت با دانشجویان دیگر در اختیار شما قرار دهد. لازم به یادآوری است که فقط دفتر دانشگاه شما می تواند در خوابگاه ، توافق نامه اجاره به شما پیشنهاد دهد و تنها ارگانی است که می تواند در مورد صلاحیت زندگی در خوابگاه تصمیم بگیرد. از افراد یا شرکتهایی که ادعا می کنند گزینه ای را به شما می دهند ، پیروی نکنید!

اجاره خانه دانشجویی در مسکو

اجاره خانه دانشجویی و خصوصی –
 به بسیاری از دانشجویان قبل از نقل مکان به یک خانه دانشجویی در مسکو، توصیه می‌شود چند ماه اول در خوابگاه بمانند. بعضی از دانشگاه ها به شما در یافتن محل های اقامت خصوصی کمک می کنند ، گذراندن دانشگاه یا بهترین راه برای یافتن محل اقامت امن و سریع است! اما با این وجود یکی از راه‌ها اجاره خانه دانشجویی در مسکو و روسیه است.

اجاره خانه دانشجویی در مسکو

هزینه‌ی اجاره خوابگاه دانشجویی در مسکو چقدر است؟

هزینه خوابگاه دانشجویی در مسکو بسته به محل اقامت ، امکانات و نوع محل اقامت شما می تواند  تا 35000 روبل  ۶۱۲دلاردر هر ماه باشد. در میان شهرهای روسیه ، مسکو و سن پترزبورگ بخاطر گرانترین بودن برای زندگی شناخته شده اند. پس اجاره‌ی خوابگاه دانشجویی در مسکو اینقدر‌ها هم ارزان نیست!

هنگام در نظر گرفتن نوع محل اقامت مناسب شما ، فاکتورهای مختلفی وارد عمل می شوند ، بنابراین توصیه می کنیم هرچه زودتر تحقیقات بیشتری را انجام دهید. با راهنمایی و راهنمای نهایی در مورد برنامه ریزی برای تحصیل در خارج از کشور ، برای چند نکته و ترفند کلی با راهنمای ما  در ایران پادفک آشنا شوید. اما یافتن محل اقامت دانشجویی در روسیه مستلزم رعایت چند نکته اساسی است.

هزینه‌ی اجاره خانه‌ی دانشجویی در مسکو چقدر است؟

اجاره خانه دانشجویی در مسکو کار سختی است ، اما گزینه های زیادی برای هر بودجه وجود دارد. ارزان ترین راه اجاره اتاق یک نفره در یک آپارتمان مشترک است.  که همان اجاره‌خانه‌ی دانشجویی در مسکو است .بسته به موقعیت مکانی ، متوسط ​​هزینه ماهانه از 15000 روبل (253 دلار) تا 30 هزار روبل (507 دلار) است. خانه‌های راحت تر و مبله تر ، و همچنین آپارتمان های یک تخته اتاق ، حداقل 30000 روبل (507 دلار) در ماه در حومه شهر و 110 هزار روبل (1859 دلار) در مرکز شهر به شما عرضه می گردند.

اجاره خانه دانشجویی در مسکو

نکاتی که درباره‌ی اجاره‌ی خانه در روسیه باید دانست

اگر مدتی را در روسیه گذرانده اید ، ممکن است در نظر داشته باشید که با برخی از دوستان خود یک آپارتمان اجاره کنید. جستجوی یک آپارتمان با قیمت مناسب و در شرایط خوب به زمان نیاز دارد ، بنابراین احتمالاً در ابتدای ورود بهترین گزینه نیست.

آگهی های روزنامه هایی که ظاهراً خصوصی هستند اغلب از طرف نمایندگانی است که به عنوان پورسانت اجاره یک ماهه را درخواست می کنند. اگرچه ممکن است گران به نظر برسد ، اما گزینه بهتری نسبت به تلاش برای یافتن چیزی به تنهایی است. همچنین در زمینه‌ی اجاره خانه دانشجویی در مسکو از دانشگاه خود کمک بگیرید این یکی از بهترین راه‌ها است. آن‌ها شما را به مراکزی که لازم است معرفی می‌کنند.

اجاره خانه دانشجویی در مسکو

نکات زیادی درباره اجاره خانه دانشجویی در مسکو وجود دارد که باید در نظر گرفته شود از جمله اینکه اطمینان حاصل کنید که قرارداد هر آنچه را که قرار است بیان کند ، بیان می کند و همچنین به زبان انگلیسی و نه تنها به روسی به شما داده می شود. همچنین قرارداد باید ثبت شود وگرنه می توانید با جریمه نقدی و احتمال اخراج از روسیه مواجه شوید. بنابراین ، اگر شما علاقه مند به اجاره هستید ، اعتماد به یک نماینده امن تر است.

اجاره خانه دانشجویی در مسکو

اجاره خانه دانشجویی در مسکو

این همه‌ی چیز‌هایی نبود که باید درباره‌ی خانه‌ی دانشجویی در مسکو می‌دانستید. چیز‌های بسیار بیشتری درباره‌ی روسیه و  تحصیلات و اخذ اقامت در آن وجود دارد که شما حتما باید آن‌ها را بدانید و چه چیزی بهتر از یک مشاوره مجرب و با‌تجربه؟ همین حالا می‌توانید به سایت ایران پادفک مراجعه فرمایید

دسته‌بندی نشده

اقامت دانشجویان در مسکوخانه دانشجوییخانه دانشجویی در موسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی

دریافت مشاوره رایگان در واتساپ