همه چیز درباره تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون

تحصیل دندانپزشکی در روسیه

تحصیل رشته دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون

دندانپزشکی یکی از رشته های پر طرفدار جهت تحصیل است. این رشته، در تمامی دنیا، متقاضیان بسیاری دارد. علت این محبوبیت، می تواند بازار کار خوب و وجه ی اجتماعی بالاست. در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله ایران، برای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی، شما نیاز به  شرکت در آزمون ورودی خواهید داشت.

همین مسئله سبب می شود تا بسیاری از افراد، موفق به تحصیل در این رشته ی محبوب نشوند. روسیه، کشوری با سطح علمی بسیار بالا، از جمله معدود کشورهایی است که در آن، تحصیل در رشته ی دندانپزشکی، بدون نیاز به آزمون ورودی و تنها با شرط معدل انجام می شود. در این مقاله، به بررسی تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون می پردازیم. با ما همراه باشید.

برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون، چه شرایطی لازم است؟

همانطور که گفتیم، تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون انجام می شود. به این معنی که شما با داشتن دیپلم ریاضی و یا دیپلم تجربی در نظام آموزشی ایران که معدل آن بالاتر از 17 باشد می توانید در یکی از دانشگاه های دندانپزشکی روسیه شروع به تحصیل کنید. یکی دیگر از مزایای تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون، عدم نیاز به مدرک زبان است. تحصیل دندانپزشکی در روسیه به دو زبان انگلیسی و روسی ارائه می شود. اگر شما مدرک زبان انگلیسی داشته باشید، بدون نیاز به گذراندن دوره های آمادگی زبان که به کالج های پادفک معروف هستند، تحصیل در دانشگاه های روسیه را آغاز خواهید کرد.

اگر مدرک زبان نداشته باشید، می توانید برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون، در دوره های آمادگی زبان روسیه که دوره ی انگلیسی آن 6 تا 12 ماه و دوره ی روسی آن 6 تا 10 ماه طول خواهد کشید، شرکت کرده و پس از آن وارد دانشگاه شوید. هزینه های دوره ی آمادگی زبان، جدای از شهریه ی دانشگاه است. اگر شما موفق به اخذ بورسیه ی تحصیلی از دولت روسیه باشید، نیازی به پرداخت هزینه ی دوره های آمادگی زبان نیز نخواهید داشت. اما شرط، قبولی در اولین آزمون زبان که برگزار می شود، خواهد بود.

تحصیل دندانپزشکی در روسیه

هزینه ی تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون

یکی از مسائل بسیار مهم برای مهاجرت تحصیلی، میزان هزینه ای است که به عنوان شهریه پرداخت می کنید. از مزایای بسیار مهم تحصیل در روسیه، هزینه ی بسیار کم تر در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی است. هزینه تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون، با توجه به بررسی های انجام شده در سال 2020، در حدود 9000 تا 10500 دلار آمریکا است. این مبلغ در مقایسه با دانشگاه های کشورهایی مانند آمریکا یا انگلستان بسیار کم تر است. علاوه بر این، شما می توانید به عنوان دانشجوی خارجی، تحت شرایط به خصوصی، توسط دولت روسیه بورسیه شوید.

تحصیل دندانپزشکی در روسیه

چرا تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون را انتخاب کنیم؟

اگر تصمیم به مهاجرت تحصیلی برای تحصیل دندانپزشکی دارید، به این معنی است که شما می خواهید سطح کیفی زندگی خود را ارتقا دهید. یکی از بهترین کشورها برای تحصیل این رشته که نیازی به آزمون ورودی هم ندارد، روسیه است. روسیه کشوری است با سطح علمی بسیار بالا که بیش از نیمی از مردم آن تحصیلات عالی دارند. شما برای تحصیل در کشور روسیه، موظف به پرداخت هزینه های بسیار کم تری خواهید بود و مدرک دریافتی شما در پایان دوران تحصیل، تقریباً در تمامی کشورهای اروپایی پذیرفته است. مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های روسیه، در مقایسه با کشورهای دیگر با سرعت و هزینه ی کم تری انجام می شود.

تحصیل دندانپزشکی در روسیه

برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون، همانطور که گفتیم، شما نیازی به ارائه ی مدرک زبان انگلیسی نخواهید داشت و تنها با شرکت در دوره های شش ماه تا یکساله می توانید به دانشگاه ورود پیدا کنید. دانشگاه های دندانپزشکی روسیه توسط وزارت علوم ایران مورد تائید هستند و شما پس از پایان تحصیل می توانید بلافاصله در بازار کار ایران مشغول به فعالیت شوید. اعتبار بالای دانشگاه های پزشکی روسیه سبب می شود تا شما بتوانید پس از پایان دوران تحصیل خود در بسیاری از کشورهای جهان کار پیدا کرده و زندگی خود را بهتر کنید.

لازمه ی رسیدن به دانشگاه های دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون و با کم ترین هزینه، داشتن اطلاعات کامل و کافی است. برای این منظور، بهتر است پیش از هرگونه اقدامی، برای انجام تحقیقات کامل در مورد شرایط تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون، از یک مشاور با تجربه، معتبر و قابل اعتماد کمک بگیرید. می توانید برای اتخاذ بهترین تصمیم و دریافت نتیجه ی مطلوب، با مشاوران ایران پادفک، در تماس باشید.

دسته‌بندی نشده

بدون آزمونتحصیل در روسیهرشته دندانپزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی

دریافت مشاوره رایگان در واتساپ