همه چیز درباره هزینه پادفک روسیه در ایران

هزینه پادفک روسیه در ایران

هزینه پادفک روسیه در ایران چقدر است؟

برای تحصیل در روسیه، یادگیری زبان این کشور و اخذ مدرک معتبر آن از موسسات ذی صلاح اجباری است. با توجه به اینکه دانشگاه های کشور روسیه اکثرا به زبان روسی تدریس می شوند، یادگیری زبان این کشور، آن هم به صورت اصولی و درست بسیار حائز اهمیت است. دوره ی آمادگی و یادگیری زبان روسی را پادفک می نامند. در این مقاله می خواهیم همه چیز درباره هزینه ی پادفک روسیه در ایران، ویژگی های این دوره و دلیل اهمیت آن صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چرا پادفک روسیه برای ورود به دانشگاه های آن مهم است؟

قبل از آن که درباره هزینه پادفک روسیه در ایران صحبت کنیم، بهتر است دلیل اهمیت گذراندن این دوره را بدانیم. اگر قصد مهاجرت به روسیه را دارید، بهتر است بدانید که:

هزینه پادفک روسیه در ایران

هزینه پادفک روسیه در ایران را بپردازید، در روسیه ارزان تر تحصیل کنید!

برخی دانشگاه ها و رشته ها در روسیه هستند که به صورت انگلیسی برگزار می شوند که در آن صورت شما نیاز خواهید داشت که با مدرک آیلتس با نمره ای بالاتر از 6 جهت اخذ پذیرش آن ها اقدام کنید. تا این مرحله راحت و حتی منطقی به نظر می رسد. اما بهتر است بدانید، شهریه دوره های انگلیسی در روسیه تقریبا دو برابر شهریه همان دوره به زبان روسی است. به عنوان مثال اگر کورس پزشکی سالانه 10.000 دلار هزینه داشته باشد، همین کورس به زبان روسی هزینه ای معادل 5.000 دلار در سال خواهد داشت. پس بسیار با صرفه تر است که با پرداخت هزینه کمی برای گذراندن دوره پادفک، زبان روسی را بیاموزید.

هزینه پادفک روسیه در ایران

آیا نمی خواهید پس از پایان تحصیل وارد بازار کار در روسیه شوید؟

همه ی ما درس می خوانیم که بتوانیم در آینده شغل ها و درآمدهای بهتری داشته باشیم. مهاجرت تحصیلی به هر کشوری از جمله روسیه نیز به همین هدف انجام می شود. فراموش نکنید ورود به بازار کار، نتیجه ی اولیه است که از درس خواندن می خواهیم داشته باشیم. برای ورود به بازار کار و پیدا کردن شغل رویایی نیز یاد گرفتن زبان کشور مقصد، اولین اولویت خواهد بود. پس علاوه بر پرداخت هزینه کم تر برای تحصیل به زبان روسی، پس از پایان درس، در صورت دانستن زبان روسی، به راحتی و با شانس بیشتری وارد بازار کار خواهید شد.

در دوره پادفک روسیه چه چیزهایی یاد می گیریم؟

پادفک روسیه که گاهی به اشتباه پاتفک یا Padfak نیز خوانده می شود، دوره ای جامع برای یادگیری زبان روسی است که به مدت یک سال تحصیلی و در دو ترم برگزار می شود. شروع ثبت نام این دوره ها از اواخر فروردین بوده و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد. در صورتی که موفق به ثبت نام و پرداخت هزینه پادفک روسیه در ایران شده باشد، از اواخر شهریور ماه شروع به تحصیل خواهید کرد. در دوره پادفک روسیه، علاوه بر زبان روسی، علوم پایه مانند ریاضی، فیزیک و علوم پایه نیز تدریس می شود تا دانشجو آمادگی شرکت در امتحان ورودی دانشگاه را کسب نماید.

هزینه پادفک روسیه در ایران

هزینه ی دوره پادفک روسیه در ایران چقدر است؟

پادفک، مخفف کلمه ی پادگاتو ویتل نی فاکولتت است. این دوره ی جامع زبان روسی، بسته به رشته ی منتخب شما بین 6 ماه تا 10 ماه (در حدود یکسال تحصیلی) به طول می انجامد. هزینه ای که باید برای شرکت در دوره پادفک روسیه در ایران بپردازید، کاملاً متناسب با رشته ی تحصیلی شما بوده و می تواند از مبلغ 1500 دلار تا 4000 دلار متغیر باشد. دو نوع پادفک پزشکی و پادفک مهندسی وجود دارد که برای انتخاب دوره، باید به رشته ی تحصیلی منتخب خود توجه کنید. دلیل این تفاوت، تدریس دروس پایه ای است که  در طول دوره ی پادفک آموزش خواهند داد.

مهم تر از هزینه دوره پادفک روسیه در ایران، مدارکی است که باید داشته باشید.

برای ثبت نام در دوره ی پادفک روسیه، مدارکی که در ادامه اشاره می کنیم را به همراه داشته باشید.

  • اصل پاسپورت تاریخ دار و ترجمه آن به زبان روسی
  • برگه تائیدیه گرفتن پذیرش از دانشگاه منتخب
  • ریز نمرات دبیرستان و پیش ‌دانشگاهی به همراه ترجمه
  • مدارک دیپلم و پیش ‌دانشگاهی به همراه ترجمه روسی
  • عکس پرسنلی

توجه داشته باشید، پذیرش شما از دانشگاه های روسیه، مشروط بر گرفتن نمره ی قبولی از دوره ی پادفک است. اگر بورسیه تحصیلی از دانشگاه های روسیه داشته باشید، می توانید دوره ی پادفک را به رایگان بگذرانید. اما در صورتی که نمره ی قبولی نگیرید، موظف خواهید بود تا هزینه دوره را به طور کامل پرداخت و سپس مجددا در امتحان شرکت کنید. آنچه در دوره ی پادفک روسیه یاد می گیرید، چهار مهارت اصلی زبان و دروس پایه مورد نیاز برای تحصیل در دانشگاه است. برای دریافت اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه پادفک روسیه در ایران می توانید با مجموعه ایران پادفک در تماس باشید.

دسته‌بندی نشده

پادفکپادفک روسیهمدرک پادفک

1 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب
    ایا هزینه پرداخت پادفکت دانشگاه پدیا سن پترزبورگ باید بصورت یکجا و در صرافی پرداخت شود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی

دریافت مشاوره رایگان در واتساپ